Szkolenia

Jedyne takie szkolenie w Polsce!
Jeśli chcesz „spokojnie” zarabiać na swoim biznesie – zarezerwuj 22 lipca!

 

”Gabinet bez konfliktów.

Jak NIE tracić Klientów gabinetu beauty”

 

Czas: 22 lipca 2019 r. (poniedziałek), godziny 10.30 – 16.30 

Miejsce: Warszawa, Rondo ONZ 1, sala nr III, 2. piętro

Wyślij maila przez formularz na dole, a otrzymasz szczegółowe informacje

A także „prezent-niespodziankę” 😉

Jeżeli termin Ci nie odpowiada, i tak wyślij maila, a powiadomimy Cię o kolejnym terminie szkolenia. I otrzymasz prezent 🙂

Jeżeli na poniższe pytania odpowiadasz: TAK

  • Chcesz aby Klienci byli zadowoleni z efektów zabiegów i opiniowali Cię pozytywnie?
  • Boisz się sytuacji, w której dojdzie do konfliktu z Klientem?
  • Wykonujesz zabiegi, które mogą wywołać powikłania?
  • Masz niepewność co do działania Twojego ubezpieczenia?
  • Wolałabyś uniknąć procesu sądowego?

– to szkolenie Gabinet bez konfliktów – jak nie tracić Klientów gabinetu beauty jest właśnie dla Ciebie!

 

Szkolenie prowadzi dwóch doświadczonych praktyków:

Agnieszka Gomolińska – kosmetolog z 18 letnim doświadczeniem zawodowym, współwłaściciel sieci gabinetów, ekspert w mediach.

Marek Koenner – radca prawny z 15 letnim doświadczeniem, specjalizujący się w prawie medycznym, były sędzia.

(Krótkie informacje o trenerach znajdziesz na dole strony)

 

PLAN SZKOLENIA

10.30 Kawa na start 🙂

Rozdanie materiałów szkoleniowych.

11.00 Początek współpracy i obsługa Klientki

– omówienie i case studies

  • Wypełnienie karty Klientki.
  • Jak zachęcić Klientkę do wypełnienia ankiety (wywiadu)?
  • Jak rozwiać wątpliwości wynikające z obawy o przekazanie danych osobowych?
  • Rozmowa z Klientką w gabinecie o zabiegu i o przeciwwskazaniach i powikłaniach.
  • Odmowa wykonania zabiegu – kiedy można, a kiedy trzeba to zrobić.
  • Przekazanie Klientce zaleceń pozabiegowych.
  • Wykonywanie zdjęć i zgoda na tę czynność.

Omówienie kwestii prawnych bazuje na wzorach ze strony gabinetodzaplecza.pl (informacje poniżej).

13.00 Lunch

14.00 Trudne sytuacje

I. Reklamacje – case studies – prawo i komunikacja

  • Awantura na recepcji
  • Konsultacja Klientki z problemem
  • Kontakt z lekarzem, od którego przyszła Klientka

 II. Kryzys prawny

  • Czy oddawać pieniądze za zabieg?
  • Kiedy zgłaszać sprawę do ubezpieczyciela i czy ubezpieczyciel za nas załatwi sprawę?
  • Jak rozmawiać z ubezpieczycielem?
  • Jak rozmawiać, żeby się porozumieć i zabezpieczyć, a nie narobić sobie jeszcze większych problemów?

15.00 Przerwa kawowa

15.15 Gra w proces – żeby nie trzeba było grać w realu 🙂

16.00 Podsumowanie i rozdanie certyfikatów

 Odpowiemy nawet na najtrudniejsze pytania!

 

!!! Szkolenie oparte na case studies z życia gabinetu – 100% praktyki!

  • Podczas szkolenia nauczysz się profesjonalnych sposobów komunikacji z Klientami, dzięki którym zminimalizujesz sytuacje konfliktowe.
  • Dowiesz się także jak prowadzić gabinet, żeby uchronić przed roszczeniami Klientek lub jak się przygotować do sytuacji, w której nie z Twojej winy nie dojdziesz do porozumienia.
  • Prelegenci podzielą się z Tobą sprawdzonymi technikami obsługi reklamacji i negatywnych wpisów w mediach społecznościowych.

 

!!! W cenie szkolenia Uczestnicy otrzymują materiały ze strony gabinetodzaplecza.pl, przygotowane przez Annę Wydra-Nazimek i Marka Koenner:

  • Wywiad z klientem (wzór) – druk – wartość 97 zł
  • Zgoda na wykonanie zabiegu (wzór) – druk – wartość 97 zł
  • Informator dla klienta – depilacja laserowa – druk – wartość 37 zł
  • Jak się zabezpieczyć przed roszczeniami klientek? – e-book – wartość 127 zł
  • Problemy prawne w gabinecie beauty – poradnik kryzysowy z wzorami dokumentów – e-book – wartość 147 zł

czyli materiały za łączną kwotę 505 zł (!).

 

Uczestnicy otrzymują Certyfikat „Legalny Gabinet”.

 

Cena za szkolenie wynosi 1.697,40 zł brutto (1.380 zł netto).

Płatności:

zaliczka, czyli kwota 300 zł  – w terminie do dnia 30 czerwca 2019 r.

reszta, czyli kwota 1.397,40 zł – w terminie do dnia 10 lipca 2019 r.

Liczba miejsc jest ograniczona.

 

Zapraszamy do kontaktu:

 

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Temat

Treść wiadomości

captcha

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Kancelaria Radcy Prawnego Marek Koenner moich danych osobowych w celu odpowiedzi na zadane pytanie zgodnie z zasadami ochrony danych osobowych wyrażonymi w Polityce Prywatności.

Administratorem danych osobowych jest Kancelaria Radcy Prawnego Marek Koenner z siedzibą w Gdyni.

Kontakt z Administratorem jest możliwy pod adresem kontakt@kancelaria-koenner.pl.

Pozostałe informacje dotyczące ochrony Twoich danych osobowych w tym w szczególności prawo dostępu, aktualizacji tych danych, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych oraz wniesienia sprzeciwu na dalsze ich przetwarzanie znajdują się w tutejszej Polityce Prywatności. W sprawach spornych przysługuje Tobie prawo wniesienia skargi do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych.

 

Agnieszka Gomolińska

Kosmetolog, wykładowca akademicki, audytor, ekspert w mediach.

Od 2001 roku związana z branżą kosmetyczną. Współwłaściciel sieci gabinetów, redaktor współpracująca magazynów branżowych.

Korzystając ze swojej wszechstronnej wiedzy i doświadczenia wsparła już wiele biznesów – zarówno w zakresie zarządzania jak i koncepcji merytorycznych zabiegów. Kultywuje biznesy oparte na relacjach i ma długoletnią praktykę w sztuce ich budowania.

 

Marek Koenner

Radca prawny, dr nauk prawnych, wykładowca.

Od ponad 15 lat doradza w branży medycznej i kosmetycznej – w bieżącej działalności, jak i w trudnych procesowych sytuacjach. Wdraża też dokumentację, która skutecznie zabezpiecza gabinety przed największymi ryzykami prawnymi.

Przeszkolił setki kosmetologów, kosmetyczek, lekarzy – a ze szkoleń Uczestnicy wychodzą z nową wiedzą i umiejętnościami, a także – co w przypadku tej trudnej tematyki, nie jest łatwe – z uśmiechem na twarzy 🙂